چهارشنبه , آبان 2 1403
خرید پارتیشن طلقی حمام

راهنمای خرید پارتیشن طلقی حمام

پارتیشن طلقی حمام که با نام کابین دوش شیشه‌ای نیز شناخته می‌شود یکی از مهمترین تجهیزات در برخی حمام‌ها است که به عنوان جدا کننده قسمت دوش و وان از قسمت رختکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در چند سال اخیر با پیشرفت صنایع مختلف، تهیه و نصب پارتیشن‌های طلقی بجای پارتیشن شیشه ای در حمام نیز افزایش قابل توجهی یافته است. این تجهیزات می‌توانند مزیت‌های زیادی داشته باشند و در اکثر ساختمان‌ها شاهد استفاده از آنها هستیم.

 به عبارتی پارتیشن‌های طلقی به عنوان پارتیشن‌های شیشه‌ای شناخته می‌شوند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر بوده و می‌توان قسمت‌های مختلف حمام را از قسمت‌های دیگر جدا کرد. در این مقاله در مورد پارتیشن طلقی حمام برای شما صحبت می‌کنیم.

خرید پارتیشن طلقی حمام

معرفی پارتیشن طلقی حمام

قبل از اینکه بخواهیم در مورد راهنمای خرید پارتیشن طلقی در حمام برای شما صحبت کنیم بهتر است در ابتدا بدانید این پارتیشن‌ها چیست؟ در واقع این تجهیزات با نام کابین دوش طلقی نیز شناخته می‌شوند که فقط امکان اجرای آنها به صورت فریم دار وجود دارد.

 در اغلب مواقع در تولید آنها به جای استفاده از شیشه‌های سکوریت از طلق‌های پلکسی گلاس استفاده می‌کنند. این طلق‌ها داخل یک قاب فلزی که معمولاً از جنس آلومینیوم است محکم قرار گرفته و در نتیجه سبب جدا کردن کابین حمام از دیگر قسمت‌ها می‌شوند.

 در حال حاضر برای تولید این نوع پارتیشن‌ها از طلق‌های شفاف و مشجر استفاده می‌کنند که نوع مشجر آن به صورت مات ساده یا مات طرح‌دار است.

بیشتر بخوانید!!  سایت های آگهی رایگان: مزایا، معایب و نکات استفاده

این تجهیزات قابلیت اجرا در ضخامت و ابعاد مختلف را بر اساس نیاز خریداران دارند و علاوه بر استفاده در منزل می‌توان در مکان‌های دیگری مانند هتل‌ها و استخرها نیز از آن‌ها استفاده کرد.

مزایای نصب پارتیشن‌های طلقی در حمام

نصب این پارتیشن‌ها داخل حمام می‌تواند مزیت‌های فراوانی داشته باشد که در ادامه مهمترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

1. نصب و اجرای راحت تر نسبت به سایر جداکننده ها دارند.

2. از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار بوده و استفاده از آن تاثیرات مثبت زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد.

3. سبب جذب رطوبت شده و از نفوذ رطوبت به قسمت بیرون پارتیشن و قرار گرفتن روی لباس‌ها یا حوله جلوگیری می‌کند.

4. امکان اجرای آن به صورت شفاف و مات وجود دارد.

5. در مقابل کارایی بالا از قیمت قابل قبولی برخوردار است.

6. تمیز کردن لکه‌ها و بخار از روی آن راحت است.

7. ایمنی بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی داشته و جزو پارتیشن‌های نشکن به حساب می‌آید.

8. برخی از مدل‌های آن دید به بیرون ندارند و به همین دلیل در محیط‌های عمومی مثل استخر‌ها می‌توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد.

9. کیفیت و استحکام بی‌نظیری داشته به طوری که تغییرات دمایی یا سرد و گرم شدن ناگهانی محیط سبب ترک خوردگی یا شکستن آنها نمی‌شود.

پارتیشن طلقی حمام
پارتیشن طلقی حمام

در چه مواقعی استفاده از پارتیشن طلقی حمام ضروری است؟

امروزه به دلیل کم شدن متراژ آپارتمان‌ها معمولاً سرویس بهداشتی و حمام در یک مکان ساخته می‌شود، همین موضوع سبب شده است برای استفاده مجزا و جلوگیری از برخی مشکلات افراد به فکر استفاده از پارتیشن حمام بیفتند.

بیشتر بخوانید!!  بهترین مجموعه طراحی سایت فروشگاهی را چگونه پیدا کنیم؟

 این کار فضای کم را به صورت مجزا به دو بخش تبدیل کرده و باعث می‌شود شما از هر کدام از بخش‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، گاهی مواقع نفوذ بخار به قسمت‌های دیگر حمام سبب رشد قارچ و کثیف شدن آن می‌شود به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل می‌توان اقدام به نصب پارتیشن طلقی حمام کرد تا با این کار از نفوذ رطوبت و بخار به صورت دائم به دیگر قسمت‌های حمام مخصوصاً رختکن جلوگیری شود.

 زمانی که شما اقدام به نصب پارتیشن می‌کنید این کار سبب نظافت راحت‌تر حمام شده و دیگر نیاز نیست به طور مرتب همه قسمت‌ها را تمیز و ضدعفونی کنید. به طور کلی استفاده از پارتیشن به نوعی سبب استفاده صحیح از فضاهای کوچک شده و به شما کمک می‌کند تا از همین فضای اندک به بهترین شکل استفاده کنید.

در زمان خرید پارتیشن طلقی حمام به چه مواردی باید توجه کنیم؟

چند نکته مهم و قابل توجه وجود دارد که در زمان خرید پارتیشن طلقی حمام نیاز است تا آنها را در نظر بگیرید؛ این نکات عبارت است از:

● در صورت نیاز به خرید پارتیشن طلقی حمام دست دوم بهتر است از کیفیت و سلامت آن و نداشتن ترک یا شکستگی در آن مطمئن شوید.

● توجه داشته باشید امکان سفارش این پارتیشن‌ها به صورت منحنی وجود ندارد و در صورتی که قسمتی از حمام شما نیاز به اجرا به صورت منحنی دارد نمی‌توانید از این مدل پارتیشن‌ها استفاده کنید.

● هنگام سفارش و خرید به ضخامت این مدل پارتیشن‌ها توجه کرده و در نظر داشته باشید که این تجهیزات در ضخامت‌های متنوع عرضه می‌شود که نیاز است شما نوع استاندارد و مناسب آن را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید!!  روشویی سرامیکی چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

● در صورتی که برای مکان‌های عمومی یا حمام‌هایی که با سرویس بهداشتی در یک مکان هستند قصد سفارش آنها را دارید بهتر است پارتیشن‌های مات را سفارش دهید.

● در هنگام خرید پارتیشن طلقی حمام این محصولات را از یک عرضه کننده معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا محصول بی‌کیفیت و نامرغوب به شما عرضه نشود.

● مطمئن شوید شیشه‌ها مقاومت خوبی دارند و پاشیده شدن آب سبب تغییر رنگ آنها نمی‌شود.

● علاوه بر اهمیت خرید بهترین و با کیفیت‌ترین نوع پارتیشن نیاز است تا از یک نصاب و فرد با تجربه نیز بخواهید برای نصب و اجرای آن به طور دقیق و بدون مشکل اقدام کند و خود یا افراد بی تجربه از نصب کردن آنها خودداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد پارتیشن طلقی حمام به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پارتیشن صحبت کردیم. توجه داشته باشید یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها برای جدا کردن قسمت‌های مختلف حمام از یکدیگر مخصوصاً از قسمت رختکن یا سرویس بهداشتی استفاده از این مدل پارتیشن‌ها است.

در زمان خرید حتماً ضخامت و نوع متریال‌های به کار رفته در آنها را بررسی کرده تا محصول مقاوم و مناسب را خریداری کنید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم این تجهیزات را از یک تولید کننده یا فروشنده مطمئن و معتبر تهیه کنید.

 زیرا امروزه پارتیشن‌های بی‌کیفیت وارد بازار شده است که در صورت عدم اهمیت به این موضوع ممکن است جنس تقلبی را خریده و این موضوع سبب ایجاد مشکلات فراوان برای شما شود.

سایت مرجع : www.partition-edari.com

5/5 - (1 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

آهن کیهان | تامین کننده مطمئن آهن و فولاد با بهترین قیمت و کیفیت

در دنیای امروز، صنعت فولاد و آهن یکی از مهم‌ترین بخش‌های زیرساختی هر کشور است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *